سامانه ثبت نام و واگذاري سيستمهاي فوق هوشمند ارسال و دريافت پيامك ياران، اعطاي نمايندگي با شرايط ويژه
 
مهمان عزیز خوش آمدید [ ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸ و ۵۹ دقیقه ]
 



نام کاربری
رمز عبور
تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد
كلمه عبور خود را فراموش كرده ام
 



 
 


از انتخاب شايسته شما سپاسگذاريم:

لطفا به موارد زير توجه فرمائيد:

1- كاربران  گرامي جهت شارژ سامانه خود (از طريق واريز وجه كارت به كارت ) حتما بايد 4 رقم آخر كارت بانكي خود را در قسمت شماره فيش وارد نمائيد. 

درغير اينصورت سيستم قادر به تشخيص شارژ و نوع مبلغ نميباشد .و هيچ شارژي لحاظ نخواهد شد .( مراحل شارژ => وارد سامانه شده => امور مالي => افزايش موجودي از طريق ثبت فيش بانكي 

جهت دريافت شماره حساب سامانه عدد 10 را به 3000288888 ارسال كنيد.  براي شارژ سامانه فقط به روش فوق عمل كرده و از تماس با شركت جدا خوداري نمائيد.

2- افرادي كه نسبت به ارسال پيامهاي ( ناشناس - فريبنده - توهين آميز - سياسي - وغير اخلاقي ) ارسال كنند سامانه آنها بدون اخطار غير فعال و غير قابل بازگشت از طرف اپراتور خواهد شد وهيچ مسوليتي به عهده ما نميباشد.

ساعات  تلفني پشتيباني 16 الي 22  تماس : 09140307211

تعداد نمایندگی رزرو شده  389عدد |  تعداد كاربران پنل تا امروز1098 نفر

 

شما نيز ميتوانيد با هزينه كم،با شرايط ويژه يكي از نمايندگان ما باشيد و كسب و كار خود را شروع كنيد اطلاعات بيشتر در سايت زير:

درصورت عدم موفق در تماس با پشتيباني ميتوانيد مشكل خود ويا درخواست شارژ خود را به شماره هاي بالا پيامك كنيد كارشناسان با شما تماس خواهند گرفت

 

جهت دريافت شماره حساب سامانه عدد 10 را به 3000288888 ارسال كنيد. 

 

سامانه ارسال پيامك صوتي به شماره هاي ثابت و همراه بر اساس كد پستي و شهري براي اولين بار در ايران توسط پيامك ياران فراهم شد.

اطلاعات بيشتر تماس با پشتيباني 

 

 
 
  راهکار های سامانه صلابت برای جذب توریست و موفقیت آژانس های مسافراتی

امروزه رضایت مشتری از خدماتی که دریافت نموده است کافی نیست، باید به مشتری وفادار بود تا مشتری نیز به خدمات شماوفادار شود . وفاداری بدان معناست که مشتری بدون هیچ گونه تشویقی برای دریافت خدمات جدید برانگیخته و مشتاق باشد و زمانی حس وفاداری شکل می گیرد که رابطه مشتری و فروشنده دارای ارزش دو طرفه باشد بدان معنا که هر دو سود ببرند.

مشتری وفادار نقش تبلیغات زنده را بازی می کند، فروشنده را تمجید می کند و او را به دیگران پیشنهاد می دهد. اما ارائه خدمات مطلوب به تنهایی نمی تواند وفادار ماندن مشتری را تضمین کند زیرا قیمت رقابتی و تبلیغات همواره وی را تحت تأثیر قرار می دهند. برای وفادار سازی مشتری بایست در کنار ارائه خدمت احساسات و علایق وی نیز مورد توجه قرار بگیرد.

یکی از ساده ترین راهکارهای وفادارسازی مشتریان ارسال پیام کوتاه در طول دوره ارائه خدمت به وی و پس از آن است. در یک آژانس مسافرتی مشتریان وفادار کسانی هستند که با حضور خود یا تشویق دیگران تورها را پر می کنند.


تکنیک های پیامکی برای جذب توریست:


1- هنگام ثبت نام یا صدور بلیط شماره تلفن همراه مسافر را بگیرید تا همسفر پیامکی او شوید.
2- چند ساعت قبل از حرکت با ارسال پیامی به مسافر، ساعت حرکت و محل حضور وی را یادآور شوید.

10 ساعت دیگر در مشهد خواهید بود سفر خوشی داشته باشید.

3- چند دقیقه پس از حرکت برای مسافر پیامی ارسال کرده و برای او سفر خوشی آرزو کنید.
4- اندکی پس از رسیدن مسافر به مقصد با پیامک به او خوش آمد بگویید.
5- در طول برنامه های تور و متناسب با محل های مختلف برنامه ها را به اطلاع مسافر برسانید.

بازدید از چند مکان تاریخی ساعت حرکت: 9 صبح ، محل اجتماع: لابی هتل

6- پس از مراجعت مسافر به شهر خود با ارسال پیامی از همراهی او در سفر سپاسگزاری کرده و میزان رضایت وی را جویا شوید.

مشتری گرامی از همراهی شما سپاسگزاریم.
 اگر از خدماتی که دریافت نموده اید راضی هستید عدد 1 و اگر رضایت ندارید عدد 2 را ارسال نمایید

7- در بازه های زمانی مختلف تورهای جدید را به همراه تخفیفی که در نظر گرفته اید، به اطلاع مشتریان وفادار خود برسانید.

تور 21 روزه چین با تخفیف 10 درصدی برای مشتریان ویژه

8- با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتریان قبلی نشان دهید با آن ها حس مشترکی دارید.

فرخنده باد بر همگان مقدم بهار نوروز جاودانه ترین جشن روزگار بر همگان مبارک
 
 

 

حتماً برای شما نیز پیش آمده که پیامک تبلیغاتی را بر روی تلفن همراه خود مشاهده کرده اید ؛ شما هم می توانید خودتان پیامک تبلیغاتی بفرستید . کافیست ابتدا عضو شوید سپس پنل خود را شارژ نمایید و به هر میزان که می خواهید ارسال داشته باشید . در این سامانه شما فقط و فقط تنها هزینه ای که پرداخت می کنید بابتشارژ ارسال پیامک های خود خواهد بود و هیچگونه هزینه اضافی پرداخت نخواهید کرد . توجه كنيد به دستور اپراتور به هيچ عنوان خطوط اشتراكي و عمومي به كاربران داده نخواهد شد و هر كاربايد يك خط اختصاصي شناسنامه دار به نام خود خريداري نمايند.

 قيمت خطوط از 15.000 تومان تا 80.000 تومان ميباشد.

ثبت نام  جهت دريافت خطوط شناسنامه دار هر خط فقط 15.000 الي 80.000 تومان 
 تماس با  09140307211 

کاربران گرامی

هزینه تمدید قرارداد و آبونمان سالیانه خط بصورت اتوماتیک در تاریخ عقد قرارداد شما از پنل شما کسر خواهد شد.