سامانه ثبت نام و واگذاري سيستمهاي فوق هوشمند ارسال و دريافت پيامك ياران، اعطاي نمايندگي با شرايط ويژه
 
مهمان عزیز خوش آمدید [ ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵ و ۱۳ دقیقه ]
 



نام کاربری
رمز عبور
تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد
كلمه عبور خود را فراموش كرده ام
 



 
 


از انتخاب شايسته شما سپاسگذاريم:

لطفا به موارد زير توجه فرمائيد:

1- كاربران  گرامي جهت شارژ سامانه خود (از طريق واريز وجه كارت به كارت ) حتما بايد 4 رقم آخر كارت بانكي خود را در قسمت شماره فيش وارد نمائيد. 

درغير اينصورت سيستم قادر به تشخيص شارژ و نوع مبلغ نميباشد .و هيچ شارژي لحاظ نخواهد شد .( مراحل شارژ => وارد سامانه شده => امور مالي => افزايش موجودي از طريق ثبت فيش بانكي 

جهت دريافت شماره حساب سامانه عدد 10 را به 3000288888 ارسال كنيد.  براي شارژ سامانه فقط به روش فوق عمل كرده و از تماس با شركت جدا خوداري نمائيد.

2- افرادي كه نسبت به ارسال پيامهاي ( ناشناس - فريبنده - توهين آميز - سياسي - وغير اخلاقي ) ارسال كنند سامانه آنها بدون اخطار غير فعال و غير قابل بازگشت از طرف اپراتور خواهد شد وهيچ مسوليتي به عهده ما نميباشد.

ساعات  تلفني پشتيباني 16 الي 22  تماس : 09140307211

تعداد نمایندگی رزرو شده  389عدد |  تعداد كاربران پنل تا امروز1098 نفر

 

شما نيز ميتوانيد با هزينه كم،با شرايط ويژه يكي از نمايندگان ما باشيد و كسب و كار خود را شروع كنيد اطلاعات بيشتر در سايت زير:

درصورت عدم موفق در تماس با پشتيباني ميتوانيد مشكل خود ويا درخواست شارژ خود را به شماره هاي بالا پيامك كنيد كارشناسان با شما تماس خواهند گرفت

 

جهت دريافت شماره حساب سامانه عدد 10 را به 3000288888 ارسال كنيد. 

 

سامانه ارسال پيامك صوتي به شماره هاي ثابت و همراه بر اساس كد پستي و شهري براي اولين بار در ايران توسط پيامك ياران فراهم شد.

اطلاعات بيشتر تماس با پشتيباني 

 

 
 
  راهکار های سامانه صلابت برای مشتری مداری پیامکی مجتمع های تفریحی و ورزشی

امروزه پيشي گرفتن از رقيبان در امر ارائه و معرفي كالا هاي خدماتی امريست كه تخصص و تجربه و موقعيت سنجي يك مدير باهوش را در راس امور مي طلبد. آن دسته از مديران هوشمند خوش فكر و خلاق به خوبی می دانند که چگونه مخاطب خود را جذب نموده و با استفاده از امكانات فرهنگي، ورزشي و تجاري خود اقدام به ايجاد فضاي مناسب جهت جذب اعضا و خدمت رسانی به آنان نمایید و روزانه پذيراي چند هزار نفر از ايشان باشند هم چنین با اتكا به چنين بستري اقدام به تكميل و تجهيز فضا ها و امكانات تبليغاتي مدرن و خاص در مجموعه خود نموده و از این طریق علاوه بر گسترش و رونق کسب و کار خود محیطی آرام و به یاد ماندنی را برای اعضای خود فراهم آورند . برای جذب عضو جدید و حفظ اعضای موجود باید یک گروه مشخص از آنان تعیین نمود که به استفاده از خدمات شما راغب هستند.

پیام کوتاه تأثیرگذارترین و ارزان ترین ابزار برای بالا بردن تعداد اعضا و حفظ اعضای موجود است.

 

تکنیک های مشتری مداری پیامکی برای بالا بردن تعداد اعضا:

1- هنگام عضویت مشتری شماره تلفن همراه وی را درخواست نمایید .
2- چند دقیقه پس از عضویت با ارسال پیامی از او تشکر کنید. این کار باعث می شود احساس کند برای او ارزش قائل هستید و به وی اهمیت می دهید .

کاربر گرامی از عضویت شما سپاسگزاریم به امید رضایت شما از خدمات ما

3- هنگامی که خدمات جدیدی اضافه کردید یا تغییراتی در خدمات و قیمت ها ایجاد نمودید بهتر است به مشتریان خود اعلام نمایید.

کاربر گرامی بدین وسیله به استحضار شما می رسانیم که سالن مجهز بولینگ در مجتمع تفریحی ورزشی ماه تابان افتتاح گردید .
منتظر حضور شما هستیم

4- در فواصل زمانی متناوب یا روز های خاص چنانچه تخفیفات خاصی در پیش رو دارید از طریق پیامک به اعضای خود اطلاع دهید چرا که باعث حضور بیشتر اعضا در آن ایام خاص می باشد .

کاربر گرامی بدین وسیله به استحضار شما می رسانیم که از این پس در روزهای سه شنبه بهای بلیط سالن های ورزشی ما از50% تخفیف برخوردار خواهد بود . با تشکر مجتمع جهان نما

5- با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتری نشان دهید در احساسات او شریک هستید .

نوروز این رفاقت را نگهبانی می کند تا باور کنیم قلب هایمان جای حضور دوستانمان هستند ، سال نو مبارک

6- در ایام خاص و مناسبت ها چنانچه اقدام به برگزاری جشن با حضور شخصیت های برتر ورزشی و یا هنرمندان می نمایید می توانید اقدام به ارسال پیامک و دعوت از اعضای ویژه خود نمایید . 

چهارشنبه این هفته به مناسبت عید سعید فطر جشن بزرگی با حضور هنرمندان برتر سینما و موسیقی کشور در مجتمع تفریحی ورزشی انقلاب برگزار می گردد تلفن رزرو 88012882

 

کاربر گرامی یک هفته از اعتبار شما در مجتمع تفریحی ورزشی الماس باقی مانده است . در صورت تمایل جهت تمدید مراجعه نمایید .

7 - در صورتی که مدت اعتبار عضو مجتمع در حال به اتمام رسیدن باشد بهتر است که به وی یادآوری نمایید .

کاربر گرامی یک هفته از اعتبار شما در مجتمع تفریحی ورزشی الماس باقی مانده است . در صورت تمایل جهت تمدید مراجعه نمایید .
 
 

 

حتماً برای شما نیز پیش آمده که پیامک تبلیغاتی را بر روی تلفن همراه خود مشاهده کرده اید ؛ شما هم می توانید خودتان پیامک تبلیغاتی بفرستید . کافیست ابتدا عضو شوید سپس پنل خود را شارژ نمایید و به هر میزان که می خواهید ارسال داشته باشید . در این سامانه شما فقط و فقط تنها هزینه ای که پرداخت می کنید بابتشارژ ارسال پیامک های خود خواهد بود و هیچگونه هزینه اضافی پرداخت نخواهید کرد . توجه كنيد به دستور اپراتور به هيچ عنوان خطوط اشتراكي و عمومي به كاربران داده نخواهد شد و هر كاربايد يك خط اختصاصي شناسنامه دار به نام خود خريداري نمايند.

 قيمت خطوط از 15.000 تومان تا 80.000 تومان ميباشد.

ثبت نام  جهت دريافت خطوط شناسنامه دار هر خط فقط 15.000 الي 80.000 تومان 
 تماس با  09140307211 

کاربران گرامی

هزینه تمدید قرارداد و آبونمان سالیانه خط بصورت اتوماتیک در تاریخ عقد قرارداد شما از پنل شما کسر خواهد شد.