سامانه ثبت نام و واگذاري سيستمهاي فوق هوشمند ارسال و دريافت پيامك ياران، اعطاي نمايندگي با شرايط ويژه
 
مهمان عزیز خوش آمدید [ ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴ و ۵۱ دقیقه ]
 



نام کاربری
رمز عبور
تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد
كلمه عبور خود را فراموش كرده ام
 



 
 


از انتخاب شايسته شما سپاسگذاريم:

لطفا به موارد زير توجه فرمائيد:

1- كاربران  گرامي جهت شارژ سامانه خود (از طريق واريز وجه كارت به كارت ) حتما بايد 4 رقم آخر كارت بانكي خود را در قسمت شماره فيش وارد نمائيد. 

درغير اينصورت سيستم قادر به تشخيص شارژ و نوع مبلغ نميباشد .و هيچ شارژي لحاظ نخواهد شد .( مراحل شارژ => وارد سامانه شده => امور مالي => افزايش موجودي از طريق ثبت فيش بانكي 

جهت دريافت شماره حساب سامانه عدد 10 را به 3000288888 ارسال كنيد.  براي شارژ سامانه فقط به روش فوق عمل كرده و از تماس با شركت جدا خوداري نمائيد.

2- افرادي كه نسبت به ارسال پيامهاي ( ناشناس - فريبنده - توهين آميز - سياسي - وغير اخلاقي ) ارسال كنند سامانه آنها بدون اخطار غير فعال و غير قابل بازگشت از طرف اپراتور خواهد شد وهيچ مسوليتي به عهده ما نميباشد.

ساعات  تلفني پشتيباني 16 الي 22  تماس : 09140307211

تعداد نمایندگی رزرو شده  389عدد |  تعداد كاربران پنل تا امروز1098 نفر

 

شما نيز ميتوانيد با هزينه كم،با شرايط ويژه يكي از نمايندگان ما باشيد و كسب و كار خود را شروع كنيد اطلاعات بيشتر در سايت زير:

درصورت عدم موفق در تماس با پشتيباني ميتوانيد مشكل خود ويا درخواست شارژ خود را به شماره هاي بالا پيامك كنيد كارشناسان با شما تماس خواهند گرفت

 

جهت دريافت شماره حساب سامانه عدد 10 را به 3000288888 ارسال كنيد. 

 

سامانه ارسال پيامك صوتي به شماره هاي ثابت و همراه بر اساس كد پستي و شهري براي اولين بار در ايران توسط پيامك ياران فراهم شد.

اطلاعات بيشتر تماس با پشتيباني 

 

 
 
  راهکار های سامانه صلابت برای مشتری مداری پیامکی رستوران ها

داشتن یک رستوران پر درآمد و خوب بر خلاف تصور، به سادگی امکان پذیر نیست مگر آنکه مدیر رستوران دارای سابقه،حسن سلیقه و مهارت جذب مشتری باشد. با افزایش چشمگیر تعداد رستوران‌ها و رقابت سختی که بین آنها وجود دارد، این‌کار ساده به نظر نمی‌رسد، چرا که به جرأت می‌توان گفت مردم معمولاً فقط برای صرف غذا به رستوران نمی‌روند، بلکه آنان بیشتر شوق ‌دیدن دیگران را دارند، به عبارت ساده‌تر مردم به رستوران می‌روند تا مردم را ببینند. در نتیجه شلوغ بودن یک رستوران بهترین وسیله جذب مشتری می­باشد.

ظاهر رستوران, به شیوه های گوناگونی بر مشتری تاثیر می گذارد. مسلماً مکان دارای نقش تعیین کننده در سبک معماری رستوران است. بدین معنا که طراحی رستوران کنار دریا با رستوران داخل شهریا بین جاده ای یکسان نیست مشتری طبق مکان رستوران, انتظار طراحی خاصی را نیزدارد ظاهر رستوران, به شیوه های گوناگونی برمشتری تاثیر می گذارد.در نتیجه مشتری برطبق مکان رستوران, انتظار طراحی خاصی را نیز دارد ظاهر رستوران, به شیوه های گوناگونی بر مشتری تاثیر می گذارد.

اولین نگاه مشتری به بخش آشکاررستورا ن می باشد سردر و ظاهر ساختمان و سپس دکور ،طراحی میز و صندلی ،نور پردازی ، رنگ ، کف سالن ، وغیرو که نشان دهنده لوکس و مجلل بودن رستوران یا ارزان قیمت بودن خواهد بود برای تصمیم به رفتن یا نرفتن به رستوران میکند و همین نکته است که به مشتری القا می کند که قیمت این رستوران چند است آیا میتواند ازاین رستوران استفاده کند یا خیر ؟ مشتری معمولاً برای انتخاب رستوران دلخواه, به شیوه جستجو برای خرید کالاعمل می کند. اگر ظاهرآن جالب باشد, به داخل و مشخصات دیگر آن هم نگاهی می اندازد .

پیام کوتاه تأثیرگذارترین و ارزان ترین ابزار برای بالا بردن میزان فروش از طریق جذب مشتریان جديد به محيط رستوران و امکانات آن است.

تکنیک های مشتری مداری پیامکی برای فروش بیشتر:


1- هنگام صدور فيش غذا شماره تلفن همراه خريدار را درخواست نمایید .
2- چند دقیقه پس از صرف غذا و خروج وی از رستوران با ارسال پیامی از او تشکر کنید. این کار باعث می شود احساس کند برای او ارزش قائل هستید و به فرآیند مشتری سالاری اهمیت می دهید .

مشتری گرامی از انتخاب شما سپاسگزاریم به امید دیدار مجدد شما در روزهای آتی

3- ساعتی پس از سفارش مشتری در پیامی در قالب نظر سنجی نظر مشتری را در مورد کیفیت غذا و محیط رستوران جویا شوید .

به نظر شما کیفیت غذاهای رستوران ما چگونه می باشد ؟ 1 - عالی 2 - خوب 3 - متوسط 4 - بد

4- هنگامی که غذای جدیدی اضافه کردید یا تغییراتی در قیمت غذاها ایجاد نمودید بهتر است به مشتریان خود اعلام نمایید . 

مشتری گرامی از این پس می توانید انواع پیتزا را در فست فود سوپراستار شعبه ولیعصر سرو نمایید

5- با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتری نشان دهید در احساسات او شریک هستید .

زندگی عشق است افسانه نيست، آنکه عشق را آفريد ديوانه نيست. ولنتاين بر شما مبارک. کافه رئيس

6- هنگامی که شعبه جدیدی افتتاح می کنید یا تغییراتی در رستوران خود ایجاد می کنید پیام حاوی تغییرات ایجاد شده برای مشتری ارسال کنید. با این روش به مشتری ثابت می کنید به فکر آسایش و راحتی او هستید.

شعبه جدید مجموعه رستوران های پدر خوب در یوسف آباد افتتاح شد . منتظر حضور شما هستیم
 
 

 

حتماً برای شما نیز پیش آمده که پیامک تبلیغاتی را بر روی تلفن همراه خود مشاهده کرده اید ؛ شما هم می توانید خودتان پیامک تبلیغاتی بفرستید . کافیست ابتدا عضو شوید سپس پنل خود را شارژ نمایید و به هر میزان که می خواهید ارسال داشته باشید . در این سامانه شما فقط و فقط تنها هزینه ای که پرداخت می کنید بابتشارژ ارسال پیامک های خود خواهد بود و هیچگونه هزینه اضافی پرداخت نخواهید کرد . توجه كنيد به دستور اپراتور به هيچ عنوان خطوط اشتراكي و عمومي به كاربران داده نخواهد شد و هر كاربايد يك خط اختصاصي شناسنامه دار به نام خود خريداري نمايند.

 قيمت خطوط از 15.000 تومان تا 80.000 تومان ميباشد.

ثبت نام  جهت دريافت خطوط شناسنامه دار هر خط فقط 15.000 الي 80.000 تومان 
 تماس با  09140307211 

کاربران گرامی

هزینه تمدید قرارداد و آبونمان سالیانه خط بصورت اتوماتیک در تاریخ عقد قرارداد شما از پنل شما کسر خواهد شد.